Starbucks “pushton” Kinen, 3000 dyqane te reja deri ne vitin 2022!

Written by on 30/05/2018

Kina eshte tregu i dyte me i madh i Starbucks pas SHBA-ve por pritet qe shume shpejt te zere vendin e pare. Ne nje raport te fundit te nxjerre nga Bloomberg zinxhiri amerikan ka vendosur nje plan ne levizje per te ndihmuar ne pershpejtimin e ketij parashikimi duke hapur nje dyqan te ri çdo 15 ore deri ne vitin 2022 duke e çuar ne 6000 numrin e dyqaneve.Eshte raportuar gjithashtu se Nestle SA finalizoi nje marreveshje me vlere prej 7.2 miliarde dollare me Starbucks, e cila ndihmon ne sigurimin e kapitalit te nevojshem per te nxitur nje plan te tille zgjerimi. Marreveshja tani do te lejoje Nestle te mbeshtese produktet Starbucks ne nje menyre te re ndaj markes se kafese, duke futur produkte te markes ne supermarketet vendase, restorante dhe sherbimin katering.

 


Reader's opinions

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *



Current track

Title

Artist